3 november 2017

Bocken är klar!

Min första egendesignade bock är äntligen klar efter många timmars arbete! Jag gjorde den i chabbystil, tycker det är så vackert. Nu väntar jag bara på material så jag kan göra ett litet halsband och en "God Jul" tagg också, sen är den helt komplett :) Kommer göra bockarna i fler färger och stilar också, bland annat svart och silvermetallic.

Passade på att gjuta och måla den lilla ljushållaren i bild. Den är underbar att tända en mörk höstkväll och passar så bra bredvid bocken. 

Jag gjuter fler bockar av min egna modell, är du intresserad av att beställa en bock kan du mejla mig! Priset för denna modell är 100 kr st + frakt 53 kr (spårbar). Bocken är ca 17 cm hög. Ljushållaren går också att beställa, den kostar 60 kr st eller två för 100 kr. Kommer skapa en betongblogg så småningom där jag lägger upp det som går att beställa med info som mått osv :) 

Ha en trevlig helg allihopa!


5 kommentarer:

  1. Men åååh im in love! <3 Urgullig bock!! Ljushållaren också <3 vad blir priset med frakt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar :D Jag gör bockarna i storlek så de väger mindre än 1 kg, frakten kommer därför kosta 53 kr och vara spårbar :) Mejla på lisasjulblogg@gmail.com om du vill boka en bock, kommer ut i fler färger om ca en vecka :)

      Radera
  2. Åh, både bocken och ljushållaren är jättefina. Önskar dig all lycka med ditt projekt <3

    SvaraRadera
  3. Wow, verkligen jättefina, både bocken och ljushållaren!

    SvaraRadera
  4. Fy vad snyggt det blev! Verkligen stilrent med de vita och fällen var pricken över i:et!

    SvaraRadera