24 juni 2017

Glad midsommar! 6 månader till julafton.


Glad midsommar såhär en dag i efterskott! Jag hann inte skriva något igår eftersom vår midsommar blev väldigt spontan. Vi blev fler än väntat vilket var kul! Började dagen med att handla och stanna efter vägkanten för att samla blommor till hundarnas midsommarkransar. 

Jag hann bara binda en krans men som tur var hade brorsdottern med sig en rosa blomkrans som jag använde till Kindra. Sent på kvällen gick jag ut på altanen och tog några midsommarfoton på mina  småttingar. Under dagen åt vi surströmming, nubbesallad, västerbottenspaj och jordgubbar/grädde till efterrätt. Nu blir det till att vila några dagar framåt, regnet är på väg. 
Inget mig emot, gillar smattret på fönstren :)

Det är förresten exakt 6 månader kvar till julafton idag! Nu är vi halvvägs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar