26 oktober 2016

Första snön faller!!!!

Nu snöar det här, äntligen! Den första snön för i år! Jag hade precis tänkt somna med mitt trassliga knä då mamma ropade att det snöade! Då blev det krut i mig kan jag säga, trotsade mitt svulloknä för att ta mig ner för trappen och fota :() Ont gjorde det allt, men inget kan stoppa mig från att välkomna snön inte!

Det är än så länge små fina flingor, har lyckats fånga lite på foto just när det började! Och nu ökar det på lite till så kameran kommer få jobba om det fortsätter :)

Foton från början av snöfallet. YES, äntligen vinter på G! LYCKA i sin bästa form :)

3 kommentarer:

  1. Kul med första snön. Hoppas ditt knä blir bättre snart

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken lycka med första snön. Tur du fick lite att njuta av när du har ont, krya på dig, hoppas att ditt knä snart blir bättre så du kan skutta runt i snönt ;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt!!! Längtar tills jag kan ta med mig hundarna på en promenad i snöfall!!! Hoppas ditt knä blir bättre snart<3

    SvaraRadera