2 augusti 2013

Rustas Jul 2013

Snart kommer julen till Rusta igen! Deras julsortiment 2013 liknar föregående år, men det finns såklart en del nya saker också. Jag fastnade speciellt för ljusbrickorna i silver och guld! Här kommer en liten förhandstitt på vad som kommer ut i butikerna till hösten.



Ljusstake 199 kr



Ljusträd för inomhusbruk 249 kr

Julgransdekoration fisk 39.90 kr (finns i fler varianter)


Isbjörn 39.90 kr (finns i fler varianter)


Ljusbricka silver och guld 99 kr (finns även i rött, indisk och silverfärg)


Ljusbricka silver 99 kr (vill ha denna eller den guldiga!)


Liten strumpa (pyssel) 11.90 kr

Ren 49 kr


(Ond men söt?) Uggla 49 kr


Tomten Olle 49 kr



Tomten Albin 79 kr

Kruka i Zink 49.90

             Kanna i Zink 129 kr (Finns även i rött)

-----------------------------------

Hittade ni någon/några favoriter? :) Det blir så mysigt när julen kommer till butikerna! Känslan att kliva in i julpyntade affärer är bland det bästa som finns tycker jag :) Tänk så mycket vi har framför oss igen. Nu är det augusti, mörkret lägger sig äntligen över oss på kvällarna igen och nu börjar naturen sakta göra sig redo för att ta emot kylan och snön!

5 kommentarer:

  1. Som alltid får jag lite rysningar när jag läser det du skriver! Tänk att vi har allt framför oss igen, snart dags att börja mysa på riktigt! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ljusbrickorna var väldigt fina. Gillar ugglan också!

    SvaraRadera
  3. Håller med om att ugglan känns ond :-)

    SvaraRadera
  4. Sv: Hahha ja men jag med! Höstregn och stormar är mer än välkomna! Längtar tills jag ska börja tända ljus och dricka massor av te! :)

    SvaraRadera
  5. Tomtarna var söta, och de där ljusbrickorna är helt klart favoriter! Men krukorna i zink såg inte så dumma ut de heller.

    SvaraRadera