8 augusti 2013

Nya julalbum 2013

Just nu spelar Leona Lewis, Kelly Clarkson och r&b stjärnan Mary J Blige in var sin julskiva inför julen 2013! Mary J Bliges album kommer ut redan i Oktober och heter "A Mary Christmas".

Kelly Clarkson spelar in tillsammans med countrystjärnan Ronnie Dunn. Kelly säger i ett uttalande " Jag har velat göra ett julalbum i över ett årtionde och nu får jag äntligen göra ett!"

Leona Lewis säger att Simon Cowell (American Idol) kom på idén om ett julalbum "och vi känner båda två att det är rätt tid att göra det nu"

Jag är mest pepp på Kellys och Leonas album! Vilket ser du mest fram emot?

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt!! Jag älskar ju alla dessa artister, jag kan inte välja vilken jag ser mest fram emot :) Påfyllning bland julskivorna kommer det definitivt bli i alla fall, det kan jag lova!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul! Tycker att Mary har en fantastisk, fantastisk, röst och tror att hennes album kan bli toppen. Gillar även att Kelly sammarbetar med en countryartist! Tror det kan bli riktigt bra det med :)

    SvaraRadera
  3. Nej, gud vad trevligt! Alla tre sjunger ju som gudinnor, så MINST ett album borde ju bli en ny klassiker. Hoppas dom knåpar ihop några bra nyskrivna jullåtar också, ifjol lyssnade jag mig till leda på t ex Have yourself a merry little christmas, så vettekatten om jag orkar fler versioner av den nu... ;)

    SvaraRadera